Pasta z awokado i fetą

19:17

Powoli rozsmakowuję się w awokado. To jest druga propozycja na pastę, która również mi przypadła do gustu :)


 Składniki:

- awokado,

- 200 g fety,

- sok z połowy cytryny,

- sól, chilli,

- pieprz ( dałem grubo mielony cytrynowy ),

- 1/2 strąka czerwonej papryki,

- garść oliwek ( dałem nadziewanych papryką).


Wykonanie:


 Z awokado usunąć pestkę i wydrążyć miąższ. Razem z sokiem z cytryny i fetą rozgnieść widelcem. Dodać posiekaną w drobną kostkę paprykę i przyprawy. Na koniec posypać pokrojonymi w plasterki oliwkami.

Domowy Wyrób

Również może ci się spodobać

6 comments

  1. Super! :)
    ostatnio robiłam Guacamole! Uwielbiam awokado :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://passionatanyprice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasty z awokado dość często goszczą ostatnio na blogach :) w ogóle nas to nie dziwi bo awokado jest pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój przepis mnie zainspirował - wyszły z tego pyszne babeczki z pastą z awokado i sera sałatkowego :) http://ktougoscimoichgosci.blogspot.com/2015/03/babeczki-z-pasta-z-awokado-i-sera.html

    OdpowiedzUsuń